Garantija
Garantijas noteikumi
1. Visām www.sporton.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm
ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.
3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu
konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.sporton.lv klientu
konsultantam.
4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs
noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs
divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību
līguma noteikumiem.
5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā,
ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai
mājsaimniecībā.
6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek
nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7. Informējam, ka ražotāja
garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks,
pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti
8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav
attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem),
barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir
ierobežots resurss un
precem vai to daļām kuriem ir raksturīgs dabiska rakstura kvalitātes zudums
lietošanas laikā.
9. Ražotāja garantijas nosacījumi
nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie
ir:
9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru
bojājumi;
9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām
un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas,
nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti,
ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas
liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.4. ja bojājums radies ārējo faktoru dēļ,
piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta
remonta pēdas;
9.6. dabiska elementu nolietojuma
gadījumos.
9.7. ja precei ir izmantoti nestandarta
barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram,
kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto
preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
9.8. papildus aprīkojumam garantija netiek
piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm,
pultīm).
9.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas
vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem
nolūkiem);
9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi
nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
9.11.
Precei netike veikta tehniska apkope atbilstoši garantijas talonā noradītam
reglamentam.
10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies,
pircējam ir šādas iespējas:
10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja
garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu
dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma
novēršanas variantu;
10.2. nogādā preci jebkurā Sport ON klientu
apkalpošanas centrā (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas
talonu);
10.3. zvanīt pa tālruni 25942850,20073375, kur
pircēju uzklausīs www.sporton.lv darbinieks un ieteiks
labāko risinājumu.
11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav
spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz
diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par
konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas
izmaksas nav jāsedz.
12. Sūdzību un ārpustiesas strīdu
izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti
lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot
uz adresi Katlakalna iela
3, Rīga, Latvia, LV-1073. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā
no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas
adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs
sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot
normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas,
iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda
risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas
iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu:
www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu
risinātāju datubāzi:
www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē
(SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var
izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu
izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu:
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no
preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par
līguma noteikumiem neatbilstošu preci.